مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه ۱۲۲ به
منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری
شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.
به گزارش تابناک
کهگیلویه وبویراحمد،لدنینژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهرهوری در
حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی
دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای
ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه
۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیتهای مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با
مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و
ایجاد بانک اطلاعاتی تماسها و درخواستهای مشترکان و شهروندان به منظور
شناخت انتظارات و کاستیها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط
تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات
مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و
فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به
صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران
ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات
تماسها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر
مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات
مربوط به شکستگیها با سرعت عمل بیشتری ماموریتهای محوله توسط تیم های
اتفاقات انجام گیرند.