سامانه ۱۲۲ پل ارتباطی میان شهروندان و آبفای شهری

سامانه ۱۲۲ به منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۲۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 08 November 2015
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه ۱۲۲ به منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.


لدنی‌نژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهره‌وری در حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیت‌های مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماس‌ها و درخواست‌های مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستی‌ها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات تماس‌ها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات مربوط به شکستگی‌ها با سرعت عمل بیشتری ماموریت‍‌‌های محوله توسط تیم های اتفاقات انجام گیرند.

122

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار