در المپیاد ورزشی خواهران بسیج کشور

تیرانداز خراسان جنوبی مدال برنز را بر گردن آویخت

در رقابت‌های برترین‌های المپیاد ورزشی خواهران بسیج کشور سیده‌منیژه رضوی با کسب مدال برنز بر سکوی سوم مسابقات تیراندازی ایستاد.
کد خبر: ۱۲۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 10 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در دور دوم مسابقات برترین‌های المپیاد ورزشی خواهران بسیج گرامیداشت روز 13 آبان و یادواره شهید طیبه واعظی، نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

در این رقابت‌ها بیش از 350 ورزشکار بسیجی از 28 استان کشور در پنج رشته ورزشی تیراندازی، تیروکمان، جودو، کاراته و دوومیدانی از 16 تا 19 آبان‎ماه جاری در مجموعه‌های ورزشی پنج آذر و آفتاب تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته تیراندازی با تپانچه بادی المپیاد ورزشی خواهران بسیجی کشور منیژه زارع از یزد قهرمان شد، زهره صادقی از یزد نایب قهرمانی را از آن خود کرد و سیده‌منیژه رضوی از خراسان جنوبی با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در تیراندازی با تفنگ بادی شکوه طالبی از استان مرکزی قهرمان شد، در رشته ورزشی تیروکمان ماده ریک رو، رویا نوریان از اصفهان رتبه نخست را کسب کرد و در ماده دکامپوند نیکا حسن‎زاده از استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد.

در رشته دوومیدانی المپیاد ورزشی خواهران بسیجی کشور در ماده 400 متر سیده‌ندا قریشی از کردستان، در ماده 800 متر کیمیا روحانی از کردستان، در پرتاب دیسک زهرا ولی‎پور از هرمزگان و در پرتاب وزنه فاطمه محمدی از زنجان، در پرش طول زهرا آتش دهقان از هرمزگان و در پرش سه گام مریم کاظمی از یزد حائز رتبه نخست مسابقات شدند.

در رشته کاراته این المپیاد ورزشی در ماده کومیته منهای 47 کیلوگرم  لیلا برجعلی از قزوین، در کومیته مثبت 54 کیلوگرم الهه دمیرچلو از تهران بزرگ و در کومیته منهای 54 کیلوگرم پریا هاشمی از تهران و در کاتی انفرادی آیدا علیجان‌پور از تهران بر سکوی نخست مسابقات قرار گرفتند.

در رشته جودو المپیاد ورزشی خواهران بسیجی کشور در وزن 40 کیلوگرم فاطمه نظرزاده از لرستان، در وزن 22 کیلوگرم زینب هراتی از خراسان رضوی، در وزن 48 کیلوگرم الهه جمالی از خراسان شمالی، در وزن 52 کیلوگرم شکیبا هدایت‎پور از تهران بزرگ، در وزن 57 کیلوگرم نگار زاد/ محمد از آذربایجان شرقی، در وزن 63 کیلوگرم فاطمه سلیمی از چهارمحال و بختیاری، در وزن‌های مثبت و منفی 70 کیلوگرم حدیث قیاسوند از همدان و زیبا اکبری از آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات شدند.

شایان ذکر است، مرحله نهایی المپیاد ورزشی خواهران بسیجی کشور با حضور نفرات برتر رشته ورزشی تیراندازی، دوومیدانی، جودو، تیر و کمان و کاراته نیمه نخست آذرماه امسال برگزار می‌شود.

سیده‌منیژه رضوی، تیرانداز نوجوان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی چند مقام قهرمانی مسابقات استانی و منطقه‌ای را در پرونده ورزشی خود دارد و همچنین در مسابقات فصلی سه مرحله‌ای (بهاره، پاییزه و زمستانی) تیراندازی آزاد کشور با کسب مدال نقره رقابت‌ها بر سکوی نایب قهرمانی ایستاده و چند بار نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار