ثبت‌نام 60هزار اصفهاني براي سفر به كربلا

تابناک: مديركل حج و زيارت استان اصفهان گفت: با توجه به پيش‌رو بودن اربعين حسيني تعداد متقاضيان ثبت‌نامي در سامانه سماح براي حضور در كربلا نسبت به سال گذشته سه برابر افزايش داشته و تاكنون 60 هزار اصفهاني ثبت نام كرده اند.
کد خبر: ۱۲۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 14 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدعلي زاهدي اظهار كرد: با توجه به پيش رو بودن اربعين حسيني تعداد زيادي از مردم اصفهان براي اعزام به كربلا به سايت سماح مراجعه كرده‌اند.

وي با بيان اينكه در سال گذشته نزديك به 20 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام كردند، افزود: اين ميزان در سال جاري نسبت به سال سه برابر افزايش پيدا كرده است و تاكنون 60 هزار اصفهاني براي اعزام به كربلا به سماح مراجعه كرده‌اند.

مديركل حج و زيارت استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر هيچ مشكلي براي ثبت نام از ديگر متقاضيان اعزامي به كربلا نداريم و قرار است در روزهاي آينده نماينده وزارت امور خارجه در اصفهان تحويل ويزاها را
آغاز كند.

زاهدي با بيان اينكه براي سفري ايمن در اربعين سال جاري وزارت امور خارجه و وزارت كشور در كنار سپاه پاسداران امنيت مسير را كنترل مي‌كنند، تصريح كرد: حج و زيارت وظيفه تحويل ويزا را بر عهده دارد و قرار بر اين شده كه ويزا براي گروه‌ها پنج و 10 نفره صادر شود.

وي هم‌چنين در خصوص آخرين وضعيت اصفهاني‌هاي فاجعه منا خاطرنشان كرد: در حال حاضر از سه نفر مفقودي باقي مانده دو نفر در مكه دفن شده‌اند، اما هنوز از سرنوشت يك اصفهاني خبري در دست نيست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار