برای چهارمین ماه متوالی؛ تیرانداز جوان خراسان جنوبی جایگاه دهم جهان را حفظ کرد

"نجمه خدمتی" ورزشکار پر افتخار استان در مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی توانست بیستمین مدال طلای خود را به گردن آویزد/ نماینده شایسته خراسان جنوبی تاکنون 10مدال طلای برون مرزی و 9 مدال طلای کشوری را در مسابقات مختلف به دست آورده است
کد خبر: ۱۵۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 03 January 2016

نجمه خدمتی، نماینده شایسته خراسان جنوبی برای چهارمین ماه متوالی توانست جایگاه دهمی خود را مسابقات سلاح‌های بادی تثبیت کند.

به گزارش تابناک، "نجمه خدمتی" ورزشکار پر افتخار استان  روز پنج شنبه در مرحله دوم مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی توانست بیستمین مدال طلای خود را به گردن آویزد.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی، نجمه خدمتی، نماینده شایسته تیراندازی ایران،جایگاه دهم را همچون ماه های گذشته در صدر رنکینگ تفنگ بادی ۱۰ متر زنان حفظ کرد.

در رنکینگ ماه ژانویه، الهه احمدی صدرنشین تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان است. احمدی برای چهارمین ماه پیاپی است که جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

تیرانداز المپیکی ایران اولین تفنگداریست که در جایگاه نخست قرار گرفته و او تنها بانوی ورزشکار ایرانی است که توانسته به مکان اول رنکینگ جهانی برسد.

در این رشته، نجمه خدمتی هم جایگاه دهمی ماه گذشته خود را حفظ کرده است و مه‌لقا جام‌بزرگ با صعود سه پله ای  اکنون بیست و هشتم است.

نجمه خدمتی تاکنون توانسته 10مدال طلای برون مرزی و 9 مدال طلای کشوری را در مسابقات مختلف از آن خود کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار