67 درصد از چاه‌های آب غیر مجاز استان کرمانشاه مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ درصد از چاههای آب غیر مجاز سطح استان شناسایی و مسدود شده است.
کد خبر: ۱۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 07 January 2016
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ درصد از چاههای آب غیر مجاز سطح استان شناسایی و مسدود شده است.

کیاست امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مسدود کردن یک هزار حلقه چاه آب غیر مجاز در برنامه این شرکت است که تاکنون 669 چاه آب غیر مجاز معادل 67 درصد شناسایی و پر شده ست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه به توقیف دستگاههای مربوط به حفاری چاه آب اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با بازرسیهای به عمل آمده 59 دستگاه مربوط به حفاری چاه آب کشف و ضبط شده است.

امیریان افزود: در راستای حفظ منابع آب استان و مسدود کردن چاههای آب غیر مجاز از 59 دستگاه کشف شده، 12 دستگاه تراکتور، 28 دستگاه موتور برق، پنج دستگاه چرخ چاه و 10 دستگاه کف کش بوده است که هم اکنون در پارکینگ شرکت مذکور قرار دارند.

وی از استقرار ایستگاههای باران سنجی در همه شهرستانهای استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: از 21 ایستگاه باران سنجی سازمان هواشناسی این استان سه ایستگاه در مرکز استان و در شهر کرمانشاه، کوزران و ماهیدشت مستقر شده است.

امیریان اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه دارای 16 ایستگاه باران سنجی است که با اطلاعات دریافتی از این ایستگاهها و ایستگاههای سازمان هواشناسی استان نسبت به وضعیت بارندگیها و اندازه‌گیری نزولات جوی آگاه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برای مسدود کردن یک هزار حلقه چاه آب غیر مجاز تا پایان امسال تلاش می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 67 درصد از این تعداد به طور غیر قانونی حفر شده بوده، شناسایی و پر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار