پروژه شهر سالم در ماهیدشت کلید خورد

موضوع اجرای برنامه شهر سالم در شهر ماهیدشت مطرح شد و اجرای آن به‌عنوان یکی از هدف‌های کاری سال آینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 03 February 2016
موضوع اجرای برنامه شهر سالم در شهر ماهیدشت مطرح شد و اجرای آن به‌عنوان یکی از هدف‌های کاری سال آینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، موضوع اجرای برنامه شهر سالم به‌دنبال تداوم برنامه روستای سالم در شهرستان‌های استان کرمانشاه در شهر ماهیدشت مطرح شد و اجرای آن به‌عنوان یکی از هدف‌های سال 1395 در حیطه کاری گروه مهندسی سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت.

انجام این پروژه با جلب همکاری بین‌بخشی ادارات و مشارکت مردمی تحقق خواهد یافت که آغاز آن در جلسه هماهنگی پروژه شهر سالم در بخشداری ماهیدشت با حضور مسئولان مربوطه مورد تصویب قرار گرفت.

بخشدار ماهیدشت در این جلسه ضمن تقدیر از اقداماتی انجام گرفته توسط گروه مهندسی سلامت محیط، به موضوع جلب همکاری بین‌بخشی و مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای پرداخت.

اجرای برنامه شهر سالم در شهر ماهیدشت و قرار گرفتن آن از اهداف سال 1395 در حیطه کاری گروه مهندسی سلامت، اهداف اجرای پروژه مذکور و اصول اجرای آن و اهمیت کاهش آسیب‌ها در جامعه شهری و روستایی از دیگر موضوعاتی بود که توسط مسئولان مربوطه در این جلسه مطرح شد.

گفتنی است، پروژه شهر سالم به‌دنبال اجرای موفقیت‌آمیز پروژه روستای سالم در 14 شهرستان در اواسط سال گذشته آغاز شده که در 6 ماهه دوم سال‌جاری و در هدف‌گذاری سال آینده تعداد این روستاها به 42 روستا (سه روستا در هر شهرستان) افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار