شیراز باید قطب گردشگری سلامت نیز بشود

امام جمعه شیراز گفت: این کلان‌شهر یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و باید به سمت تبدیل‌شدن به قطب گردشگری سلامت نیز پیش رود.
کد خبر: ۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیئت‌رئیسه، روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌های دانشگاهی شیراز با وی، حوزه سلامت را از نقاط قوت استان فارس ذکر کرد.

وی افزود: شیراز یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و باید به سمت تبدیل‌شدن به قطب گردشگری سلامت نیز پیش رود.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به خدمات مثمرثمر وزیر بهداشت و اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌های دانشگاهی و بر اساس آن ارائه خدمات به مردم در قالب بسته‌های مختلف ازجمله کاهش میزان دریافتی از مردم، گفت: اجرای این طرح موجب امیدواری واقعی جامعه شده و مردم احساس می‌کنند که آینده در عرصه بهداشت و درمان بهتر از گذشته است.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: پیشرفت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش فرهنگی نیز مطلوب بوده و همواره باید به پیوست فرهنگی در تمام امور توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به فعالیت واحدهای مختلف غربالگری فشارخون و دیابت در نقاط مختلف استان فارس، این اقدام را در پیشگیری از بیماری‌ها مهم دانست و از مسئولان مربوطه در این زمینه قدردانی کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌ها، رتبه‌ها و موفقیت‌های این دانشگاه در سال گذشته در حیطه‌های مختلف ازجمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی را ارائه کرد که موردتقدیر امام‌جمعه قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیئت‌رئیسه، روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌های دانشگاهی شیراز پس‌ازآن، به دیدار سید محمد احمدی، استاندار فارس رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار