ابراهیمی پاک خبر داد:

خرید بیش از 200 هزار تن گندم از کشاورزان در سال 95

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پیش بینی امسال بیش از 200 هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین خریداری شود .
کد خبر: ۲۰۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 03 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک در جلسه ستاد بازار محصولات کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : شرایط مناسبی برای تولید گندم در سالجاری وجود دارد و باید بستر مناسبتری برای خرید گندم از کشاورزان فراهم شود .

وی پیش بینی کرد : در سال زراعی جاری بیش از 320 هزار تن گندم در استان تولید شود که از این میزان حدود 200 هزارتن گندم از کشاورزان استان خریداری شود .

ابراهیمی پاک گفت : تعداد مراکز خریدگندم را  باید با توجه به گستردگی سطح اراضی کشاورزی استان برنامه ریزی کرد تا گندم تولیدی کشاورزان در استان خریداری و تحویل گرفته شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به کشت محصول ذرت اشاره کرد و اظهار داشت : کشت ذرت در حال آغاز است و بذر ذرت به اندازه کافی در استان وجود دارد .

ابراهیمی پاک اضافه کرد : استان قزوین 700 تن بذر ذرت برای کشت نیاز دارد که پیش بینی می شود، امسال 17 هزار هکتار به زیر کشت ذرت دانه ای و علوفه ای رود .

وی همچنین پیش بینی کرد : امسال بیش از 5 هزار تن کلزا از کشاورزان استان  بصورت تضمینی خریداری شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان رضایت از نحوه توزیع میوه شهروندان قزوینی در شب عید امسال اظهار داشت : مدیریت توزیع میوه شب عید امسال بسیار مناسب بوده و مردم در تهیه میوه هیچگونه مشکلی نداشتند.

ابراهیمی پاک اضافه کرد : درشب عید امسال ؛ انسجام و هماهنگی مناسبی بین دستگاههای متولی و جهاد کشاورزی وجود داشت و شهروندان بدون هیچگونه مشکلی میوه شب عید خود را تهیه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار