اختصاص چهار ميليارد ريال اعتبار براي پروژه مهم صيدر محله رودسر

کد خبر: ۲۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 18 April 2016
تابناک گیلان - شهردار رودسر از اختصاص چهار ميليارد ريال اعتبار در سالجاري براي پروژه مهم و حياتي صيدر محله اين شهر خبر داد.

خداداد قنبر زاده روز يكشنبه در جريان بازديد از روند اجرايي اين طرح در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اعتبار ساخت اين پروژه را را كه شامل تعريض پل صيدر محله است از محل تملك دارايي ها ذكر كرد و گفت : در اين طرح حدود 10 ميليارد ريال براي رفت و برگشت اين پروژه اختصاص داده شده است كه بقيه اعتبار ساخت آن از محل منابع داخلي تامين خواهد شد.
وي اجراي اين پروژه را از ضروريات منطقه عنوان كرد و افزود : اين منطقه از محلات قديمي و از مناطق پرتردد شهر محسوب مي شود و همين امر حساسيت كار را دو چندان مي كند.
وي در ادامه از آماده سازي و تكميل پاركهاي كودك و ورزشي در خيابان گلستان و سعدي اين شهر خبر داد و اظهار كرد : بهره برداري از اين دو طرح طي روزهاي آينده آغاز مي شود كه با تحقق اين طرح ها ميزان توسعه فضاي تفريحي به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد .
شهردار رودسر همچنين از راه اندازي دو كارگاه توليدي بلوك با رويكرد اقتصاد مقاومني در محل كشتارگاه صنعتي سابق خبر داد و گفت : اين امر مي تواند به فرايند خودكفايي شهرداري در توليد بلوك كمك شاياني بكند.
فنبر زاده همچنين به محصور كردن پارك بانوان اين شهر اشاره كرد و افزود : در صورت مشاركت بانوان ورزشكار در اين امر شهرداري اين آمادگي را دارد نسبت به واگذاري آن اقدام نمايد .
وي نصب تيرهاي برق ، سيستم هاي روشنايي ،كابل كشي خيابان شهيد جنيدي و خيابان ساحل و نيز نرده كشي و سيتمهاي روشنايي نبش سرپل شرقي ،طراحي و جانمايي تابلو پارك ملت با طرح جديد چلييوم براي اولين بار در شهر را از اقداماتي ذكر كرد كه در طي فروردين ماه جاري در اين شهر اجرايي و عملياتي شده است.
شهردار رودسر ساخت و تكميل استخر شهر رودسر را يكي از نيازهاي مهم اين شهر برشمرد و بيان كرد : پيمانكار پروژه مكلف است اين پروژه را در 16 ماه كاري آماده و تحويل شهرداري نمايد در غير اين صورت برابر ضوابط مالي شهرداري مي تواند نسبت به استرداد آن و واگذاري آن به پيمانكار ديگر اقدام نمايد.
وي در خاتمه از اجرايي شدن طرح هايي همچون آسفالت گسكر محله به رامدشت و محدوده آبكنار و نيز ادامه برق رساني صنعت سراي گسكر محله به سمت پايانه مسافربري منتهي اليه شرق اين شهر و همچنين فرش موزاييك ميدان معلم در روزهاي آينده خبر داد.
شهر رودسر حدود 50 هزار نفر جمعيت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار