معرفی چهار ارگان برتر اردبیل در استخدام ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: چهار دستگاه و ارگان برتر استان اردبیل در جذب و استخدام ایثارگران معرفی می‌شوند تا زمینه‌ای برای ترغیب و تشویق سایر دستگاه‌ها در انجام فعالیت مثبت و رو به جلو باشد.
کد خبر: ۲۴۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 07 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی منصور لکورج عصر امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: از بین 37 دستگاهی که عضو شورای هماهنگی امور ایثارگران هستند، چهار دستگاه بیشترین جذب و استخدام را از بین جامعه ایثارگران داشتند که فعالیت آنها قابل توجه است.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید با 50 درصد، ثبت احوال با 43 درصد، آب‌وفاضلاب شهری با 37 درصد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با 30 درصد بیشترین عملکرد و فعالیت را در حوزه استخدام و جذب ایثارگران داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: مابقی دستگاه‌ها عملکرد کمتر از 30 درصد داشتند به طوری‌که کشت و صنعت مغان با کمتر از سه صدم درصد در استخدام نیروهای ایثارگر دچار قصور و کوتاهی شده درحالی که انتظار بود این مجموعه تولیدی و صنعتی بیشتر از این در جذب نیروهای ایثارگر تلاش می‌کرد.

لکورج با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در این زمینه گزارشی ارائه نکردند که در این بین عدم ارائه گزارش 12 بانک تأمل‌برانگیز است، افزود: در مجموع 50 دستگاه و اداره دولتی به ما گزارشی ارائه نکردند و ما اخیراً نامه زدیم تا هرچه سریعتر گزارش خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: 66 دستگاه گزارش خود را در اجرای این طرح ارائه کردند که بیشترین دیدار از طرف سپاه استان، استانداری و ارتش در قالب طرح سپاس انجام شده است.

لکورج اضافه کرد: ‌امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران بیشتر و بهتر از این موفق عمل کرده و پایبند به قوانین و مقررات باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار