اولويت سپاهان در فصل آينده چيست؟!

کد خبر: ۲۴۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 16 June 2016

به گزارش تابناك اصفهان به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، عبدالله ویسی درباره آغاز تمرینات سپاهان اظهار داشت: همه چیز خوب است. امروز بچه‌ها در رختکن برای احمدی و پاپی دست زدند. دلیل تشویق آن‌ها این بود که آن‌ها به حضور در سپاهان افتخار کرده و که جانانه و مردانه با ما کار می‌کنند، حتی با اینکه امسال بودجه باشگاه نسبت به سال گذشته نصف شده است.

وی درباره شجاع خلیل‌زاده و حضور وی در تمرین سپاهان بیان کرد: 20 روز از سربازی شجاع باقی مانده، اما ما به وی نیاز داریم و او در تمرین حضور یافت. در مجموع با همه بازیکنان همسویی داریم و علاوه بر اینکه با آن‌ها رفیق هستیم با آن‌ها کار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط بازیکنان خارجی تازه وارد این تیم گفت: دروازه‌بانی برزیلی به تیم اضافه می‌شود. همچنین بازیکن تیمور شرقی به همراه موسی کولیبالی سایر بازیکنان خارجی ما هستند که ویزایشان مهیا نشده و در سه، چهار روز آینده به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های خود در سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگی است و اگر ما در استقلال خوزستان در ازای کسب مقام دهمی 200 میلیون پاداش می‌گرفتیم در تیمی مثل سپاهان که یک قدرت بزرگ در آسیا و ایران است، اگر با کسب مقام ششم یا هفتم ما را اعدام می‌کنند.

ویسی با بیان اینکه تلاش ما خشنود کردن هواداران است، خاطرنشان کرد: در درجه نخست باید در نیم فصل اول در جمع 3، 4 تیم برتر جدول قرار بگیریم تا بتوانیم در ادامه لیگ به اهداف خود برسیم. هدف ما در درجه نخست کسب سهمیه آسیا و در درجه دوم عنوان قهرمانی لیگ است.

وی درباره شرایط احسان حاج صفی اظهار داشت: در اردوی تیم ملی هم با وی صحبت کردم. شک نکنید که احسان سپاهانی است و در یکی، 2 ماه آینده تکلیف او مشخص می‌شود.

سرمربی سپاهان افزود: سپاهان باید همیشه بالای جدول باشد، به هر حال مردم اصفهان همیشه شعار می‌دهند که سپاهان حالا حالاها قهرمان است و باید این حمایت را حفظ کنیم. حدود 90 درصد خواسته‌های من در جذب بازیکن انجام شده و هدف راهی کردن تیم جوان و جویای نامی در مسابقات است. البته بازیکنانی که هم با ما نیستند دلیلی بر ضعف آنان نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار