نشست مدیرعامل شرکت آبفار استان تهران با نماینده مردم پاکدشت و فرماندار شهرستان در خصوص تکمیل مجتمع های آبرسانی

تکمیل5مجتمع آبرسانی ازمحل صندوق توسعه ملی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران طی نشستی با نماینده مجلس و فرماندار شهرستان پاکدشت از تکمیل 5 مجتمع آبرسانی تا پایان سالجاری از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 13 July 2016
طی این نشست که با حضور قمی نماینده مردم شریف مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، مدیر اداره آبفار شهرستان پاکدشت ، رضا پور رجب مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت آبفار استان تهران انجام شد،  ضمن تبریک انتخاب آقای قمی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان پاکدشت ، در خصوص اهم فعالیت و برنامه های آتی شرکت در راستای تکمیل مجتمع های آبرسانی بحث و گفتگو گردید.

در این دیدار رضا پور رجب با اشاره به تامین اعتبار از محل ردیف 40902237 و بند ( ج ) تبصره (5)  قانون بودجه  ( صندوق توسعه ملی ) تاکید نمود تا پایان امسال 5 مجتمع آبرسانی در روستاهای قشلاق ، ابراهیم آباد، آلوئک ، ارمبویه و کهریزک در شهرستان پاکدشت  تکمیل  و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود با تکمیل این مجتمع های آبرسانی تعداد 22 روستا با جمعیتی بالغ بر 35000 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد. 

پور رجب اعتبار هزینه شده تاکنون را 49710 میلیون ریال ذکر نمود و افزود اعتبار مصوب شده برای سال 95 از صندوق توسعه ملی نیز 95000 میلیون ریال می باشد.

در پایان این دیدار قمی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان پاکدشت ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد شرکت آب وفاضلاب روستایی استان تهران  به عنوان تامین آب پایدار خواستار مطالعات و آبرسانی از سد ماملو به روستاهای شهرستان پاکدشت شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار