تابناک زنجان گزارش می دهد;

سیاست انتقال بیکاران به استانهای دیگر اجرا می شود! / نیروی کار مازاد استان زنجان به استانهای دیگر اعزام می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: اعزام نیروهای بیکار استان به سایر نقاط کشور از سیاستهای مصوب کارگروههای اشتغال استان است.
کد خبر: ۲۶۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 14 July 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشره به پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه کار و تعاون اظهار داشت: خشوبختانه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خوبی در بخش تعاون و کار از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است که در راستای اجرای نمودن آنها تا کنون هفت کمیته فعالیت خود را آغاز نموده اند.

احمد غریوی افزود: هفت کمیته مربوطه زیرمجموعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند و مسئولیت اجرایی سازی آنها با این اداره کل می باشد.

وی ادامه داد: خردادماه امسال نخستین جلسه کارگروه های اقتصاد مقاومتی حوزه تعاون و کار در زنجان تشکیل شد که از جمله مصوبات خروجی این کارگروه ها  می توان به شناسایی ظرفیتهای خالی اشتغال در استان زنجان اشاره کرد.

غریوی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که با شناسایی و بررسی ظرفیتهای اشتغال در زنجان و دیگر استانها خواهیم توانست آموزشهای فنی و حرفه‌ای ارائه شده به جامعه هدف را به سمت و سوی مورد نیاز جامعه و بازار کار هدایت نماییم.

وی تاکید کرد: یکی از مصوبات مهم به تصویب رسیده شده در کمیته‌های ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی موضوع اعزام نیروی کار به دیگر استانها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ کار و اشتغال در بین جوانان تغییر نموده است که باید برای آن برنامه ریزی صحیحی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار