کارگاه تولید فرم لباس مدارس در بخش مهران راه‌اندازی شد

بخشدار مهران از راه‌اندازی کارگاه خیاطی تولید لباس فرم مدارس در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 03 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ظهر امروز محبوب دریا بخشدار مهران به همراه عبدالکریم محمدی مشاور فرماندار بندرلنگه و جمعی از اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای پدل و مسؤولین محلی ازکارگاه تولیدی صندوق اعتبار خورد زنان روستای پدل بازدید کردند.
 
محبوب دریا بخشدار بخش مهران در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این کارگاه دارای 21عضو می‌باشد که با همکاری و مساعدت جهاد کشاورزی شهرستان بندرلنگه و کمک‌های خیرین، امام جمعه، شورای اسلامی و دهیاری روستای پدل راه‌اندازی‌شده است.
 
وی افزود: این کارگاه تولیدی بطورمستقیم  21 نفراشتغالزایی می‌نماید که در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کند کارگاه تولیدی در حال حاضر در اولین اقدام خود قابلیت تولید فرم مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم را دارد که از مسؤولان مربوط علی‌الخصوص آموزش و پروش انتظارمی‌رود بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، امسال نیز سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نام‌گذاری شده، نهایت همکاری را با این کارآفرینان داشته باشند.
 
بخشدار بخش مهران شهرستان بندرلنگه در پایان اضافه کرد: این کارگاه تولیدی به یاری خداوند متعال در هفته دولت رسما افتتاح خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار