انبار و کارگاه تولیدی اسفنج شهریار در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو باب سوله انبار و کارگاه تولیدی ابر و اسفنج باغستان شهریار در آتش سوخت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی گسترده مهار شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 08 August 2016
سید جلال ملکی  افزود: ساعت 19:10 روز گذشته در پی درخواست کمک آتش نشانی باغستان ماموران ایستگاه 59 آتش نشانی شهر تهران به همراه تانکر آب به محل حادثه در باغستان شهریار اعزام شدند.
وی گفت: در این آتش سوزی گسترده دو باب سوله به وسعت دو هزار متر مربع که یکی متعلق به انبار موادی همچون ابر، اسفنج، رنگ و پارچه و دیگری متعلق به کارگاه تولیدی ابر و اسفنج بود دچار آتش سوزی گسترده ای شد.
ملکی با بیان اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان شهر تهران آتش نشانان شهریار و باغستان مشغول مهار آتش بودند خاطرنشان کرد: آتش نشانان در میان شعله های سنگین آتش و دود از چندین طرف عملیات را آغاز کرده و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند در ساعت 21:25 شب گذشته آتش را مهار کنند.
وی تاکید کرد: بر اثر شدت آتش سوزی سقف یکی از سوله ها تخریب شد و همچنین یک انباری کوچک که در مجاورت این دو سوله بود در آتش سوخت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه به شخصی آسیب نرسید اما این آتش سوزی خسارات مالی سنگینی برجا گذاشت.
ملکی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی باغستان در حال بررسی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار