از 21 مردادماه

اسکیت‌بازان خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی اسکیت شرکت می‌کنند

اسکیت‌بازان باشگاه فرهنگی ورزشی بیرجندآریا خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل جام مارشال در مقابل حریفان به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۲۷۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 08 August 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل جام مارشال، اسکیت‌بازان باشگاه فرهنگی ورزشی بیرجندآریا خراسان جنوبی هنرنمایی می‌کنند.

این ماراتن جهانی در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب تهران از 21 تا 22 مردادماه جاری در دو رده سنی کمتر از 16 و بالای 16 سال در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مصطفی شبانی، هادی صادقی، محمدحسن عرفانی‌کیا و محمدحسین ایزدمهر اسکیت‌بازان خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل جام مارشال هستند که سرپرستی و مربیگری تیم را حسین شبانی برعهده دارد.

در بخش بانوان این رقابت‌ها نیز محیا ترشیزی، غزل قربانی، زهرا محمدی و فاطمه زهرا ریحانی به نمایندگی از خراسان جنوبی حضور دارند و برای کسب مدال بین‌المللی تلاش می‌کنند.

گفتنی است؛ در برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل جام مارشال کارگاه آموزشی با حضور مدرس بین‌المللی فدراسیون جهانی در روزهای 23 و 24 مرداد برگزار و اسکیت‌بازان با آخرین اطلاعات علمی و عملی این رشته ورزشی آشنا می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار