بخشدار ماهیدشت:

دولت تدبیر و امید با توجه به کمبود اعتبارات؛ خدمات قابل توجهی ارائه کرده است

بخشدار ماهیدشت صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.
کد خبر: ۲۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 09 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور بخشدار ماهیدشت صبح امروز، در جلسه شورای اداری این بخش که در محل بخشداری ماهیدشت برگزار شد با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و موثر در خصوص خدمات دولت، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است برای اطلاع رسانی و ارایه خدماتی که دولت تدبیر و امید با توجه به کمبود امکانات و محرومیتها انجام داده است که باید مسولین دستگاههای مختلف اداری در ماهیدشت به ارائه گزارش عملکردی خود در یک سال گذشته اقدام کنند.

وی از حجم وسیع تخریبها و انتقادات علیه دولت یاد کرد و بیان داشت: سزاوار نیست با توجه به این هجمه گسترده علیه دولت ما خدمات این دولت را به اطلاع افکار عمومی نرسانیم.

فرزادی پور با ذکر چند مورد از اقدامات صورت گرفته در ماهیدشت طی یک سال گذشته تاکید کرد: تمام مسولان ادارات ماهیدشت باید لیست پروژه های عمرانی قابل افتتاح در ماهیدشت را تاقبل از هفته دولت ارائه کنند.

این بخشدار دولت دکتر روحانی از سامان دهی مسافران تابستانی و همچنین اربعین در ماهیدشت خبر داد و گفت باید بهترین پذیرایی و استقبال را برنامه ریزی کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار