کرمانشاه

توقیف محموله بزرگ سيگار خارجی قاچاق

محموله بزرگ سيگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد.
کد خبر: ۳۰۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  رئيس پليس آگاهی استان از كشف محموله بزرگ سيگار قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.                                                                                         
 سرهنگ "محمدرضا اميری"گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در شهرستان پاوه تشکيل شده و اخيراً اقدام به خريداري يک محموله کالاي قاچاق خارجي (سيگارت) از اکراد عراقي کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با استفاده از خودروهاي پوششي تيز رو محموله را از معابر غير مجاز مرزي استان وارد کنند و پس از انتقال به شهرستان پاوه، در فرصت مناسب با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه به استان هاي مرکزي کشور انتقال دهند. 

این مقام انتظامی در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودرو حامل کالاي قاچاق مشخص شد و دو تيم عملياتي به موقعيت جاده ماهيدشت به سمت بيستون اعزام شدند و منطقه  به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ امیری گفت: در نهايت يک دستگاه خودرو سواري حامل کالاي قاچاق که از قبل با اقدامات تعقيب و مراقبتي شناسايي شده بود، رؤيت شد که با تعقيب و گريز و برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودرو حامل کالاي قاچاق اقدام و راننده نیز دستگیر شد.

وی افزود: خودرو حامل کالاي قاچاق جهت بررسي به پليس آگاهي منتقل شد و در بازرسی های به عمل آمده، 315 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق کشف شد، همچنین رسیدگی به پرونده کماکان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار