رفع دغدغه های تحصیلی خانواده های نیازمند از طریق خدمات فرهنگی کمیته امداد

فرماندار شهرستان دره شهر گفت:رفع دغدغه های تحصیلی و معیشتی خانواده های نیازمند می تواند زمینه را برای توسعه و شکوفایی اقتصادی این خانواده ها فراهم کند و به توانمند شدن آنها منجر شود.
کد خبر: ۳۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 19 December 2016
فرماندار شهرستان دره شهر به منظور آگاهی از برخی خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد به خانواده های مددجو از مجتمع فرهنگي تربيتي و شبانه روزي امام علي (ع)  کمیته امداد دره شهر بازدید و در جریان فعالیتهای فرهنگی این مجتمع قرار گرفت
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر شفیع زاده در جریان این بازدید و در جمع تعدادی از دانش آموزان این مجتمع در سخنانی گفت: امروزه یکی از دغدغه های مهم خانواده ها موضوع تحصیل فرزندانشان بوده و اهتمام جدی کمیته امداد به رفع دغدغه های تحصیلی خانواده ها قابل تقدیر است.
 
وی افزود: در کنار سایر خدماتی که کمیته امداد به خانواده های نیازمند ارائه می دهد خدمات فرهنگی این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان دغدغه های تحصیلی خانواده های نیازمند را برطرف کرده و آنها را به آینده امیدوار کرده است.
 
فرماندار دره شهر تصریح کرد: حضور دانش آموزان در اين مجتمع فرهنگي تربيتي با استفاده از امکانات این نهاد فرصتي مغتنم است تا با رقابت سالم زمینه ارتقاء سطح علمي ، آموزشي وتربيتي آنها فراهم شود.
 
مدير كميته امداد شهرستان دره شهر  نیز در سخنانی گفت : مجتمع فرهنگي تربيتي وخوابگاهي اين نهاد مكاني است كه با امكانات مناسب شرایط تحصیلی لازم را برای دانش آموزان مددجو فراهم می کند.
 
وحید نظرپور ضمن ارائه گزارشي از عملكرد حوزه فرهنگي این نهاد گفت:  بيش از 26 دانش آموز مستعد مورد حمايت این نهاد که ساکن مناطق محروم این شهرستان هستند در اين مجتمع به صورت شبانه روزي مشغول به ادامه تحصيل هستند كه از تمامي امكانات رفاهي ، آموزشي وتربيتي برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه سرانه تحصيلي هر دانش  این مجتمع در طول سال بیش از 17 میلیون ریال است تصریح کرد: با وجود اينكه منابع مالي امداد براي حمايت هاي همه جانبه مددجويان به ويژه دانش آموزان تحت حمايت ناچيز است اما در سنوات گذشته اين نهاد حمايت هاي خوبي در حوزه فرهنگي به دانش آموزان ارائه گرديده و شاهد پذيرش آمار چشمگيري از دانش آموزان تحت حمايت در رشته هاي علمي وتخصصي در دانشگاه هاي سطح كشور هستيم . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار