فرماندهان جدید جنگ

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی بر نقش استراتژیک فرهنگیان در تربیت نیروهای فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 08 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار  یحیی شرفی طی سخنانی گفت: امروز جنگ ما جنگ فرهنگی است که ارزشهای نظام واعتقادات و فرهنگ مردم را نشانه گرفته است.

شرفی بیان کرد: دیگر زمان سنگرسازی فیزیکی تمام شده است و برای دفاع در برابر این هجوم باید اندیشمندان، فرهنگیان و علما نقش خود در بسیج افکار عمومی در جامعه را علیه این جنگ فرهنگی ایفا نمایند.

وی که در همایش نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن انضباط اجتماعی در جامعه که در شهرستان سلماس برگزار شد سخن می راند با تاکید بر نقش استراتژیک فرهنگیان در تربیت نیروهای فرهنگی، اظهار کرد: در زمان حال هرکس بخواهد از ارزشها و انسانیت دفاع کند باید در پشت سنگرهای فرهنگی قرار گرفته و رزمنده جنگ فرهنگی باشد و فرمانده این جنگ ها کسی نیست جز فرهنگیان عالم و اندیشمند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پیروی از سخنان قشر فرهنگی و اندیشمند بر همگان ضروری است و این عزیزان هم باید در تربیت درست نسل آینده به عنوان سربازانی برای دفاع از ارزش ها و اعتقادات جامعه ایران اسلامی کوشا باشند.

شرفی در پایان با اشاره به تلاش دشمن برای منحرف کردن افکار جوانان گفت:امروز خطر نزدیک است اگر با هم دلی و هم فکری در کنار هم نباشیم و دشمن خود را به خوبی شناسایی نکرده و بموقع عمل نکنیم اشرار بر ما مسلط خواهند شد. پس باید با اتحاد و تلاش در جهت دفاع از ارزش های انقلاب بکوشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار