پس از فسخ قرارداد با پاس قوامین؛

چهرقانی به تیم لیگ برتری یاسین پیشرو پیوست

علی چهرقانی‌، تکواندوکار جوان قم پس از فسخ قرارداد با پاس قوامین به تیم لیگ برتری یاسین پیشرو پیوست.
کد خبر: ۳۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک قم، علی چهرقانی تکواندوکار جوان استان قم که در تیم پاس قوامین عضویت داشت پس از فسخ قرارداد خود با این باشگاه به عضویت تیم تکواندوی یاسین پیشرو درآمد.

چهرقانی از جمله سرمایه‌های جوان تکواندوی قم به شمار می‌رود که چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد تنها مدال تیم اعزامی استان قم را کسب کرد در حالی که وی به تازگی پا به رده سنی جوانان گذاشته است و از استعدادهای تکواندوی کشور محسوب می‌شود.

تیم تکواندوی یاسین پیشرو نیز که سال گذشته از استان قم در لیگ برتر کشور شرکت کرده بود امسال تحت عنوان یاسین پیشروی البرز وارد لیگ برتر شده است اما انتقال یک تکواندوکار قمی به این تیم سبب ایجاد زمزمه‌ها پیرامون بازگشت این تیم به وضعیت سابق و حضور در مسابقات تحت نام یاسین پیشروی قم دارد.

چهرقانی جوان در شرایطی به یاسین پیشرو پیوسته است که وی یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات نوجوانان آسیا در چین تایپه بود اما پس از تمایل یاسین به جذب این تکواندو کار توانست از پاس قوامین رضایت نامه بگیرد و به یاسین پیشرو ملحق شود.

وی از سال ۸۹ در تیم‌های خارج از قم حضور داشته است و یکی از علت موفقیت‌های خود را همین موضوع می‌داند و در ۳ سال اخیر عضو تیم پاس قوامین ناجا بوده است که ۲ سال قهرمان نوجوانان لیگ برتر و یک سال مقام سوم لیگ برتر جوانان و بزرگسالان را با این تیم کسب کرده است.

باشگاه یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال با نام قم فعالیت می‌کند در حالی که سال گذشته تیم‌های فوتسال، تکواندو و وزنه برداری این باشگاه با نام قم در لیگ‌های برتر حاضر بودند که این آمار در حال حاضر به یک تیم در فوتسال رسیده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار