به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛‌ مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی و مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ویژه خانواده بزرگ روابط عمومی های استان که در سالن شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد ، با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، انقلاب اسلامی ایران را یکی از تاثیر گذارترین حوادث در تاریخ اخیر دنیا عنوان کرد و گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران بیشتر به مردم و بویژه نسل جدید معرفی شود.
شیرازه محبت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دلیرمردان زیادی جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه به شهادت رسیدند.
مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان نقش مهم و موثری ایفا می کنند ، اظهار داشت : ضروری است امسال روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی ، نوآوری و خلاقیت را در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در نظر بگیرند. 
 وی اضافه کرد : کمیته نهادها و وزارت خانه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته، برنامه های مختلفی را با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی ، در نظر گرفته که در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: ایام مبارک و افتخار آفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام بابازاده  ادامه داد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی به عنوان پیشانی سازمان گفت: رفتار و اخلاق کارکنان روابط عمومی در ارتقای جایگاه سازمانی و تقویت ارتباط با مردم موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین بابازاده با اشاره به اینکه سهم روابط عمومی ها در افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع بسیار مهم است، ادامه داد: معاشرت توام با اخلاق در زمره اولویتهای روابط عمومی ها محسوب می شود.