معاون استانداری خراسان جنوبی:

مجریان انتخابات به تنظیم روابط بین بخشی توجه کنند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تنظیم دقیق روابط بین بخشی از جمله موارد مهمی است که نیازمند توجه مجریان انتخابات باشد، لازم است تصمیم ها در چارچوب قانونی وضع شده انجام شود.
کد خبر: ۳۷۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 01 February 2017
محمد حسینی در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: استفاده از تجربه مفید گذشته و داشتن حسن نیت به مجموعه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مورد نیاز است.
وی اظهار کرد: قانون و جدول زمان بندی انتخابات در حال آماده سازی است و باید دقت شود اقدام در این زمینه با هماهنگی کافی انجام شود.
رئیس ستاد انتخابات توجه جدی مسئولان مربوط و اعضای ستاد انتخابات استان به فعالیت های گروهی به منظور حرکت رو به جلو در مجموعه و تقویت احساس وظیفه جمعی را یاد آورشد و افزود: مهمترین موضوع ، حفظ منافع نظام در سایه توجه ویژه به قانون و ضوابط و حرکت بر این محور خواهد بود.
همچنین معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، گفت: تلاش شود، همانند روزهای آغاز انقلاب که حضور همه جانبه مردم عامل توفیق و موفقیت بود، در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده مردم باشیم.
بی بی عصت سرفرازی، افزود: امام راحل(ره) در اولین سخنرانی خود در جمع مردم به پشتوانه مردم اشاره کرد و فرمودند، به پشتوانه ملت و مردم انقلابی دولت تعیین می کنم، که نشان دهنده تکیه ایشان به سرمایه های مردمی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.
همزمان پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برگزار خواهد شد.
ثبت نام از داوطلبان از روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه می‌ یابد و مهلت قانونی تبلیغات ۲۰ روزه برای نامزدهای تایید صلاحیت شده از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار