تعطیلی سه روزه ی مدرسه ی ابتدایی به علت عدم حضور معلم

اولیای دانش آموز مدرسه شهید پیشوا روستای نده که از وضعیت دانش آموزان در این مدرسه به شدت ناراضی و نگران بود ، افزود: بسیاری از اهالی این روستا به خاطر بی توجهی به دانش اموزان ، فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به شهر یاسوج منتقل کرده و از این روستا مهاجرت می کنند.
کد خبر: ۳۷۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 08 February 2017
اولیای دانش آموزان روستای نده از توابع شهرستان دنا با اعلام اینکه معلم مدرسه ابتدایی شهید پیشوای این روستا به مدت سه روز است که در مدرسه حضور نیافته است از سرگردانی فرزندان خود به شدت اظهار نگرانی کردند.

به گزارش صبح زاگرس اولیای یکی از این دانش آموزان در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: روستای نده در 25 کیلومتری شهر یاسوج و در شهرستان دنا واقع شده است و مدرسه ابتدایی شهید پیشوا با 13 دانش آموز به عنوان تنها مدرسه در این منطقه به امر اموزش و تربیت دانش اموزان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مدت سه روز معلم دوره ابتدایی این مدرسه در کلاس درس حاضر نمی شود و دانش آموزان نیز علاف و سرگردان مقابل مدرسه وقت خود را به بطالت می گذرانند.

این اولیای دانش آموز مدرسه شهید پیشوا روستای نده که از وضعیت دانش آموزان در این مدرسه به شدت ناراضی و نگران بود ، افزود: بسیاری از اهالی این روستا به خاطر بی توجهی به دانش اموزان ، فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به شهر یاسوج منتقل کرده و از این روستا مهاجرت می کنند.

وی خواستار رسیدگی مسئولان امر به این موضوع شد و گفت: خانواده این دانش اموزان نیز برای انتقال فرزندان خود به مدارس شهر هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا نیز در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: معلم این مدرسه روز گذشته به دلیل بیماری بر سر کلاس درس حضور نیافته و موضوع را نیز به مسئولان مربوطه گزارش نکرده است تا معلم جایگزین در مدرسه حضور یابد و به دانش اموزان درس بدهد.

سپهدار مجلسی نژاد با اشاره به اینکه معلم مدرسه ابتدایی شهید پیشوای روستای نده برگه استراحت پزشکی ارائه کرده است، گفت: این معلم باید از قبل مسئولان مربوطه را در جریان غیبت خود قرار می داد که چنین کاری را نکرده است و پس از بررسی های و مستندات لازم با وی برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: غیبت امروز این معلم نیز به دلیل شرکت در کارگاه آموزشی که برای تمامی معلمان پایه ابتدایی در شهرستان دنا برگزار شده، بوده است.

مجلسی نژاد گفت: از لحاظ قانونی هر معلمی که بنا به هر دلایلی نتوانست در کلاس درس حضور یابد باید از قبل هماهنگی لازم را با مدیر و مسئولان مربوطه انجام دهد تا نسبت به تعیین معلم جایگزین و عقب نیفتادن دانش اموزان از درس و تحصیل اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار