100 میلیون برای بازسازی خانه پینگ پنگ شیراز هزینه شد

-رییس هیات پینگ پنگ استان فارس گفت: بیش از یک میلیارد ریال برای بازسای و تعمیرات اساسی خانه پینگ پنگ شیراز هزینه شده است.
کد خبر: ۳۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 24 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مهدی ترابی بیان داشت:افزایش روشنایی، تعویض کفپوش، نصب 300 صندلی ویژه تماشاگران و بهره برداری از دفتر جدید هیات از جمله کار هایی است که صورت گرفته است.

وی افزود:این اقدامات با کمک اداره کل ورزش و جوانان فارس و خیرین به ویژه خانواده دکتر مودت و شادروان مهرداد مهرجو صورت گرفت .

ترابی با اشاره به کسب رتبه سوم هیات پینگ پنگ فارس در کشور در سال 93 بیان داشت:با توجه به بازسازی خانه پینگ پنگ می کوشیم میزبانی رقابت های قهرمانی کشور و اردو های تیم ملی را بر عهده بگیریم و رتبه سومی را ارتقا دهیم.

رییس هیات پینگ پنگ فارس در بخش دیگری ازمطالب خود اظهار داشت:درسال 93 در مجموع رقابت های پنج رده سنی، در رده های سنی امید و نوجوانان ، عنوان قهرمانی کشور را کسب کردیم و در رقابت های دو نفره فجر کاپ نیز در رده نوجوانان ، صاحب مقام نخست شدیم .

وی افزود: در سال 93 محمد مهدی جلیلی به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور داشت که از مهمترین افتخارات این هیات به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار