معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

با متخلفان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در فضای مجازی برخورد می شود

معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت ها ی انتخاباتی در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره رصد می شود.
کد خبر: ۴۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید امیر مرتضوی پنجشنبه بعداظهر در جلسه توجیهی و آموزشی کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، همگان موظف به رعایت دقیق قانون انتخابات هستند. 

وی رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را ۲ عامل مهم وحدت بخش در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: اگر کاندیداها به قوانین پایبند نباشند یقینا مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، ابراز کرد: بهترین قاضی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاندیداها خود مردم هستند و برای همه جای سوال است که کسانی که از قانون تخطی می کنند چطور می خواهند قانون بنویسند.

وی افزود: کاندیداها و هوادارانشان باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنه را مدنظر خویش قرار دهند. 

مرتضوی همچنین با تاکید بر پرهیز از ایجاد تفرقه و تشنج در جامعه، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن حفظ آرامش و متانت در یک فضای رقابتی سالم از کاندیداهای خود حمایت کنند. 

وی گفت: با هرگونه استفاده غیر قانونی از امکانات دولتی برای انجام امور تبلیغاتی از سوی کاندیداها قاطعانه برخورد خواهیم کرد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: در ارتباط با انتخابات، تمام فعالیت ها در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره رصد می شود و موارد تخلفی هم مشاهده شده که برخورد قانونی با آنها صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار