مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی سمنان خبر داد

ارتقای شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم در روستاهای سمنان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان گفت: شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در روستاهای این استان ارتقا یافته است.
کد خبر: ۴۴۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان،منصور کشاورزیان با اشاره به اقدامات شاخص این شرکت در دولت یازدهم، اظهار کرد: با انجام اقدامات عمرانی، شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در روستاهای استان سمنان ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: تأمین ذخیره و توزیع آب در هفت مجتمع آب‌رسانی شامل 120 روستا و تعداد 11 تک روستایی درمجموع به مبلغ 171 میلیارد ریال از دیگر اقدامات است که اجرای این پروژه‌ها موجب رشد هفت درصدی شاخص بهره‌مندی آب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان افزود: در حال حاضر شاخص بهره‌مندی آب در این استان 64 درصد است که امیدواریم با اتمام دیگر پروژه‌های در دست اجرا ظرف دو ماه آینده به میزان نرمال کشوری 70 درصد برسد.

کشاورزیان اضافه کرد: با توجه به فرسودگی شدید شبکه توزیع و خطوط انتقال و هدررفت بالای آب و پایین بودن سطح بهره‌مندی آب آشامیدنی سالم، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان اقدام به اصلاح شبکه توزیع و خطوط انتقال به مقدار 98 کیلومتر با اولویت نقاط حادثه‌خیز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه توزیع و خطوط انتقال از حفر مجدد چاه و تأمین آب جدید جلوگیری کرد و به کاهش تعداد حوادث و اتفاقات منجر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار