کارگاه آموزشی مربیان آسمانی در بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی مربیان آسمانی ویژه طلاب مشاور در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 16 September 2017
معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری کل استان بوشهر در حاشیه برگزاری اولین کارگاه آموزشی مربیان آسمانی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی در خانواده ها و همچنین بر اساس آمارهای بدست آمده از پژوهش های انجام شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در برای نوجوانان، نیازمند آموزش های لازم و کاربردی برای مربیان و مشاورین مذهبی داریم.

عباس کشاورزی افزود: ما با رصد و پیشگیری آسیب های اجتماعی باید خانواده ها را در زمینه های مختلف و فرهنگ سازی، خانواده ها را واکسینه فرهنگی کنیم.

وی بیان داشت: دشمن دارد از همه ابزار و روش های نوین برای ضربه زدن به خانواده ها استفاده می کند و مربیان و مشاورین مذهبی ما هم باید علوم و آگاهی های خود را نسبت به مسائل روز تقویت و بروزرسانی کنند تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر افزود: بر همین مبنا با همکاری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر کارگاره آموزشی ویژه طلاب مشاور در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با حضور حجج اسلام سید کریمی و زراره به مدت ۵ روز از ۸ صبح الی ۱۸ عصر در دانشگاه علمی کاربردی استانداری درحال برگزاری است.

کشاورزی اظهار داشت: این دوره با محوریت آسیب شناسی فضای مجازی برای کودکان و بررسی اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان و راهکارهای حذب جوانان به شعائر مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگانی که حدنصاب را در آزمون بدست بیاورند گواهی معتبر شرکت در دوره اهدا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار