دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

در بیانات ترامپ تناقض وجود دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ که دم از دیپلماسی می زند با دیکتاتوری های قدیمی منطقه دوستی می کند و این از دیگر تناقضات بیانی اوست.
کد خبر: ۴۹۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 21 September 2017
 به گزارش تابناک تهران، "محسن رضایی" در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: ترامپ در سخنرانی هایش یاغی گرایانه و غیرمسئولانه است و نسبت به ملت ایران و دیگر ملتها توهین آمیز و نسبت به جایگاه خودش جاهلانه عمل کرده است.

او ادامه داد: سازما ملل اصولی دارد که حاکی از صلح طلبی و پایان به جنگ است و ترامپ در آن مکان با زبان تهدید و زور و جنگ صحبت کرده است.

رضایی گفت: احترام به حاکمیت ملت ها از اصول سازمان ملل است و ترامپ به سادگی به امور دیگر کشورها مداخله می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همه باید به تعهدات چند جانبه بین المللی پایبند باشند اما ترامپ در سخنرانی هایش مثل حیوانی وحشی بود که از قفس بیرون پریده باشد و گویی سازمان ملل را با پایگاه و پادگان هوایی امریکا اشتباه گرفته بود.

رضایی زبان بیان ترامپ را غیر دیپلماتیک عنوان کرد و گفت: تناقضات بسیاری در بیان ترامپ وجود دارد.

او افزود: ترامپ که دم از دیپلماسی می زند با دیکتاتوری های قدیمی منطقه دوستی می کند و این از دیگر تناقضات بیانی اوست، حمایت از اسرائیل و تبعیض نژادی و محکوم کردن ایران به فعالیت های ضد حقوق بشری از دیگر تناقضات رفتاری و بیانی آقای ترامپ است.

رضایی ادامه داد: نکته جالب سخنرانی آقای ترامپ اینجاست که می گوید با داعش در حال جنگ و مقابله است اما در سخنرانی های انتخاباتی اش به خانم کلینتون می گفت: دولت شما (امریکا) داعش را پدید آورده است.

او گفت: دفاع امریکا از تروریسم و متهم کردن ایران به هیچ وجه در چهره ترامپ واقعیتی را نمایان نمی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار