بیش از یک میلیون پاکت شیر رایگان در مدارس استان سمنان توزیع می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سمنان گفت : بیش از یک میلیون پاکت شیر از از ابتدای آذر 96 در مدارس استان توزیع می شود.
کد خبر: ۵۰۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 03 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، عبدالرضا محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای سال 96 توزیع بیش از 50 نوبت شیر رایگان در مدارس این استان در نظر گرفته شده است و به دلیل تخصیص اعتبار موردنیاز، مشکلی برای توزیع در یک فرایند زمانی مشخص وجود ندارد.

وی اظهارداشت : براساس پیش بینی های انجام شده، از آذرماه امسال در سه روز از هفته توزیع شیررایگان در مدارس استان سمنان انجام می شود و این طرح تا هفته های آخر سال تحصیلی 96-97 ادامه می یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سمنان با بیان این که برای هشت هزار نفر از کارکنان مدارس استان نیز توزیع شیر رایگان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد : شیر رایگان علاوه بر مدارس دولتی در مدارس غیر انتفاعی نیز توزیع می شود.

محمودی ادامه داد : نونهالان و نوجوانان استان سمنان در سن بلوغ و رشد قرار دارند و از این رو توزیع شیر رایگان در سلامت و افزایش شادابی این افراد از جامعه بسیار تاثیرگذار است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد : پاکت های شیر توزیعی با ماندگاری بالا برای دانش آموزان عرضه می شود.

بیش از 118 هزار دانش آموز در هزار واحد آموزشی استان سمنان تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار