مدارس غیر دولتی باید در «مهارت آموزی» پیشتاز باشند

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم ترین بخش اقتصاد مقاومتی، بخشی است که امور اقتصاد و جامعه را به مردم واگذار کنیم، گفت: امیدواریم مدارس غیردولتی در طرح ایران مهارت، پیشتاز باشند.
کد خبر: ۵۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 24 December 2017
به گزارش تابناک : مجید طهرانیان مدیرکل جدید مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم معارفه اش، با اشاره به نقش مهم مدارس غیردولتی در نظام آموزش و پرورش، اظهار داشت: وقتی به اصل اقتصاد مقاومتی مراجعه می کنیم، مهم ترین بخش اقتصاد مقاومتی، بخشی است که امور اقتصاد و جامعه را به مردم واگذار کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار اداری اداره کل مدارس غیردولتی، گفت: مهم ترین چالش در این ساختار این است که همه پست ها نظارتی است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مطالعه مفصلی در خصوص توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی در مقاطع و رشته های مختلف صورت گیرد، گفت: باید به کیفیت بخشی به این مدارس توجه شود؛ ضمن اینکه باید رویکرد را به سمت معلمان و کارکنان این مدارس ببریم و با توجه به آنها، موجب ارتقای کیفی مدارس شویم.

طهرانیان با اشاره به ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان، گفت: طرح ایران مهارت را بنده مطرح کردم که در آن به مهارت آموزی دانش آموزان توجه ویژه ای شده است و امیدواریم مدارس غیردولتی در این طرح پیشتاز باشد. 





منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار