35 هزار تماس با 137 البرز در برف اخیر جهت برفروبی درب منزل

‌قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج آماری از خدمات ارائه شده در برف اخیر توسط شهرداری کرج ارائه و اعلام کرد: 273 مورد امدادرسانی توسط آتش‌نشانی، 42 مورد سقوط درخت، 154 مورد رهاسازی خودرو، 35 مورد سقوط سقف کاذب و 2 مورد سقوط داربست در این مدت گزارش شد.
کد خبر: ۵۶۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 12 February 2018

به گزارش تابناک : اصغر نصیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که امروز دوشنبه(23 بهمن) در استانداری برگزار شد، گفت: شهرداری کرج در برف اخیر نتوانست آن طور که باید خدمت‌رسانی کند زیرا ترافیک بسیار زیادی حاکم بود و ما نتوانستیم از ماشین‌آلات سنگین استفاده کنیم.

نصیری افزود: شهر کرج 19 میلیون مترمربع مسیرهای قابل برفروبی دارد، بنابراین همزمان نمی‌توان همه این معابر را پاکسازی کرد و شهرداری در ساعات اولیه برفروبی از معابر درجه یک و مراکز حساس را در دستور کار قرار داد و پس از آن معابر درجه 2 و 3 برفروبی شد.

وی از مصرف 8 هزار تن ماسه و نمک در روزهای برفی خبر داد و گفت: مردم انتظار دارند که هر لحظه ماسه و نمک پاشی انجام شود، باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا سطح انتظارات در چنین مواقعی کمتر شده و مشارکت شهروندان را نیز داشته باشیم.

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج آماری از خدمات ارائه شده در برف اخیر توسط شهرداری کرج ارائه و اعلام کرد: 273 مورد امدادرسانی توسط آتش‌نشانی، 42 مورد سقوط درخت، 154 مورد رهاسازی خودرو، 35 مورد سقوط سقف کاذب و 2 مورد سقوط داربست در این مدت گزارش شد.

نصیری ادامه داد: ما سعی داریم برای هر منطقه شهرداری حداقل 3 دستگاه گریدر، 2 دستگاه باب کت، یک دستگاه نمک‌پاش، 2 دستگاه لودر و 50 دستگاه کامیون تهیه کنیم.

وی از تهیه 48 هزار لیتر سوخت برای خودروهای شهرداری در روزهای آتی خبر داد و گفت: ماسه و نمک مورد نیاز نیز پیش‌بینی شده است.

نصیری در پایان با بیان اینکه طی روزهای برفی 35 هزار تماس با سامانه 137 برقرار شد، گفت: بسیاری از این تماس‌ها برای برفروبی درب منزل یا بیرون آوردن ماشین از میان برف صورت گرفته که لازم است در این خصوص فرهنگ‌سازی شود.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار