تردد پنج میلیون وسیله نقلیه در هرمزگان طی موج دوم سفرهای نوروزی

در مجموع سرعت متوسط شبکه راه‌های استان در این ایام ۷۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است که بیشترین سرعت متوسط ثبت‌شده مربوط به محور باغات - حاجی‌آباد و پارسیان - بندرلنگه با ۹۸ و ۹۷ کیلومتر بر ساعت بوده است .
کد خبر: ۵۸۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 07 April 2018

به گزارش تابناک : در موج دوم سفرهای نوروزی در استان هرمزگان بیش از پنج میلیون تردد وسیله نقلیه توسط ۶۸ ایستگاه تردد شماری به ثبت رسیده است .

در موج دوم سفرهای نوروزی از ششم فروردین لغایت پانزدهم فروردین (۱۰ روز دوم طرح نوروزی) تعداد پنج میلیون و ۵۶ هزار و ۷۶۴ تردد وسیله نقلیه توسط ۶۸ ایستگاه تردد شماری به ثبت رسیده است .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت : در مجموع تردد وسایل نقلیه درون استانی و برون‌استانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . از این تعداد تردد ، ۷۲۳ هزار و ۶۵۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و چهار میلیون و ۳۳۳ هزار و ۱۰۵ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است . بر اساس آخرین اطلاعات واصله از این ایستگاه‌ها بیشترین حجم تردد به ترتیب مربوط به محورهای بندرعباس - سه راه باباغلام (۱۷۱ هزار و ۸۸۴ تردد) ، دشت امام - فین (۱۵۶ هزار و ۶۲۴ تردد) و قشم - درگهان با ۱۵۴ هزار و ۷۷۰ تردد بوده است .

باقرجوان در ادامه اظهار داشت : در این ایام تعداد ۷۸۸ هزار و ۵۰۵ وسیله نقلیه فاصله طولی مجاز و تعداد ۴۴۸ هزار و ۸۵ وسیله نقلیه سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند که بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز به ترتیب با ۲۴ هزار ۸۳۳ و ۲۳ هزار ۳۱۵ و ۲۲ هزار و ۲۱۴ ترددمربوط به محورهای درگهان - قشم و سه‌راهی گهکم - حاجی‌آباد و سیرجان (باغات) - حاجی‌آباد بوده است و بیشترین تخلف فاصله طولی غیرمجاز به ترتیب با ۳۷ هزار و ۱۱۳ و ۳۲ هزار ۵۷۹ و ۳۲ هزار و ۲۸۷ تردد مربوط به محورهای درگهان (قشم) - لافت و دشت امام - فین و قشم - درگهان بوده است .

این مقام مسئول در ادامه افزود : در مجموع سرعت متوسط شبکه راه‌های استان در این ایام ۷۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است که بیشترین سرعت متوسط ثبت‌شده مربوط به محور باغات - حاجی‌آباد و پارسیان - بندرلنگه با ۹۸ و ۹۷ کیلومتر بر ساعت بوده است .

در این ایام تعداد ۳۳۳هزار و ۹۵۵ وسیله نقلیه به استان واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد . از کل تردد ورودی تعداد ۵۱ هزار ۱۵۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و تعداد ۲۸۲ هزار ۷۹۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است . همچنین تعداد ۴۱۷ هزار و ۸۴ وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است . از کل تردد خروجی تعداد ۴۸ هزار و ۷۹۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و تعداد ۳۶۸ هزار و ۲۹۰ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است .

 

 

منبع :IRANWAY  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار