آسیبی که قطع ناگهانی برق به سیستم درمان خوزستان وارد می‌کند

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تبعاتی که کمبود برق ناشی از خشکسالی و کمبود آب در خوزستان برای حوزه بهداشت و درمان به همراه خواهد داشت، گفت: قطع ناگهانی برق می‌تواند به دستگاه‌های بیمارستان‌ها آسیب وارد کند و هزینه هنگفتی بر سیستم درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحمیل کند.
کد خبر: ۵۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 08 April 2018

دکتر خجسته حسینی‌نژاد با اشاره به تبعات کمبود برق بر حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از وسایل مورد استفاده در بیمارستان‌ها با برق کار می‌کنند و بیمار در طول مدت بستری نیاز به حمایت این دستگاه‌ها دارد بنابراین قبل از ایجاد هر مشکلی، تمامی موارد بررسی می‌شوند و واحدهای نظارتی موارد مربوط را بررسی می‌کنند.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه هیچ بیمارستانی نمی‌تواند بدون ژنراتور برق باشد، گفت: همه بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجهز به ژنراتور هستند اما پیگیر نوسازی ژنراتورهای برخی بیمارستان‌ها هستیم.

وی افزود: قطع ناگهانی برق حتی اگر ژنراتور وارد مسیر شود، می‌تواند به دستگاه‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها آسیب وارد کند و هزینه هنگفتی بر سیستم دانشگاه علوم پزشکی تحمیل کند. بنابراین انتظار داریم در این خصوص برای خوزستان فکر اساسی شود.

حسینی‌نژاد بیان کرد: همچنین امیدواریم مردم با استفاده بهینه از برق به ما کمک کنند تا خودشان نیز بهره کافی از سیستم درمان دانشگاه علوم پزشکی ببرند و دانشگاه نیز مجبور به خرید مجدد دستگاه‌ها نشود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار