وزیر بهداشت:

افزایش کیفیت خدمات بهداشتی با افتتاح پروژه های علوم پزشکی آبادان

وزیر بهداشت گفت: فعالیت همکاران ما در دانشکده علوم پزشکی آبادان باعث مسرت و خوشحالی است و پروژه‌‎هایی که به زودی افتتاح خواهد شد کیفیت خدمات را ارتقاء می دهند.
کد خبر: ۵۹۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 29 April 2018

 

افزایش کیفیت خدمات بهداشتی با افتتاح پروژه های علوم پزشکی آبادان

سید حسن قاضی زاده در حاشیه افتتاح پروژه‌های جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که یک بار دیگر این سعادت نصیب من شد تا در آبادان و خرمشهر حاضر باشم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسیده و خواهند رسید، در افزایش رضایت مردم و ارتقای خدمات وزارت بهداشت موثر هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مطمئن هستم که با پروژه‌‎هایی که شنبه و یکشنبه افتتاح خواهند شد شاهد آن هستیم که کیفیت خدمات ارتقا پیدا می‌کند و این رویدادها در کاهش مرگ و میر موثر خواهد بود؛ البته در این بین خود مردم نیز باید تلاش کنند تا کمتر بیمار شوند.

وی با اشاره به این مهم که به عقیده من در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان قدمهای خیلی خوبی برداشته شده است، بیان کرد: از تمام کسانی که در این مسیر همکاری کردند، اعم از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرمانداران، منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان صمیمانه سپاسگزارم که باعث مسرت و خوشحالی ما شدند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: باز هم به آبادان و خرمشهر خواهیم آمد و در سوم خرداد نیز چند طرح در این منطقه افتتاح می‌شوند و تا پایان سال نیز چند پروژه مهم دیگر را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان عنوان کرد: امیدوار هستیم که بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان که با همکاری بنیاد مستضعفان در حال ساخت است تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار