معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:

تاکنون در مورد بندر ماهشهر و بندر امام طرحی به وزارت کشور ارسال نشده است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تاکنون در مورد ماهشهر و بندر امام خمینی طرحی به وزارت کشور ارسال نشده است، گفت: بر اساس وظایف این دفتر بررسی‌های کارشناسانه به صورت معمول انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 03 June 2018

علی حسین حسین‌زاده بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: طبق چارت سازمانی که در استانداری‌های سراسر کشور تعریف شده است دفتری به‌نام تقسیمات کشوری پیش‌بینی شد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در این دفتر بررسی وضعیت روستاها، بخشها، شهرها و شهرستانها با توجه به چهارچوب‌های قانونی مطالعه و بررسی می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی به وزارت کشور ارسال می‌شود، گفت: کارشناسان تقسیمات کشوری جهت بررسی مناطق مورد نظر مراجعه کرده و به صورت میدانی طرح ها و شاخص ها را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

حسین زاده با تأکید بر اینکه در رابطه با حدود مناطق تنها مرجع تصمم گیرنده هیأت دولت است، بیان کرد: در خوزستان طرح‌های متعددی پیرامون مناطق استان و حتی حدود مرز استانی مورد بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در مورد بندر ماهشهر و بندر امام خمینی طرحی به وزارت کشور ارسال نشده است، عنوان کرد: همانطوری که اشاره شد بر اساس وظایف این دفتر بررسی‌های کارشناسانه به صورت معمول انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار