جداسازی برق شهرکهاازدیگرمصارف

کد خبر: ۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 28 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از ریواس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأمین برق شهرک‌های صنعتی استان به‌صورت مطلوب، ازجمله برنامه‌های ویژه‌ی این شرکت برای تعامل با حوزه‌ی صنعت و تولید است.

داوود راهزادی ، تور صنعتی مدیران استان در شهرک‌های یک و سه شهر یاسوج را نشان از تلاش متولیان برای حمایت از تولید و صنعت عنوان کرد و اظهار داشت: به لحاظ اهمیت موضوع تولید، تأمین برق شهرک‌های صنعتی، مورد حساسیت ویژه‌ی همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون در شهرک صنعتی شماره سه (فرودگاه) یاسوج، مشکل خاصی در زمینه‌ی تأمین برق وجود ندارد، افزود: یک خط مستقیم از ایستگاه اصلی برق برای شهرک صنعتی شماره سه یاسوج در نظر گرفتیم و با توجه به نزدیکی به ایستگاه اصلی برق، مشکل خاصی در این شهرک نخواهیم داشت مگر آنکه در خود شهرک مشکلی وجود داشته باشد.

راهزادی با اذعان به مشکلات برق در شهرک صنعتی شماره یک (بلکو) یاسوج، تصریح کرد: به‌دلیل فاصله‌ی زیادتر این شهرک نسبت به ایستگاه اصلی، قدیمی‌بودن شهرک و نیز مصارف غیرصنعتی در این شهرک مشکلاتی وجود دارد که در حال پیگیری برای جداسازی مصرف این شهرک از مصارف دیگر از جمله مصارف خانگی هم‌جوار شهرک هستیم.

وی بخشی از حل این مشکل را مشروط به همکاری شهرداری یاسوج در مسائل مربوط به حریم این شهرک عنوان کرد و تأکید کرد: با وجود مشکلاتی که در این شهرک قدیمی وجود دارد همکاران ما در مجموعه‌ی برق استان همه‌ی تلاش خود را برای به‌حداقل رساندن خاموشی‌ها به‌کار می‌گیرند.

این مسئول در ادامه شرایط را در سایر شهرک‌های استان قابل‌قبول توصیف کرد و اظهار داشت: در کنار شهرک چهاربیشه گچساران نیز یک ایستگاه ایجاد شده و قطعاً مشکل خاصی در این منطقه وجود ندارد.

راهزادی در پاسخ به سؤال خبرنگار ریواس پیرامون میزان رضایت از وضعیت فعلی برق در شهرک‌های صنعتی شهرهای استان، بیان کرد: متأسفانه برای برخی از شهرک‌ها یا در گذشته جای خوبی برای آنها در نظر گرفته نشده و یا تغییر شرایط محدوده‌ی جغرافیایی آنان مشکلاتی را ایجاد کرده است اما شرکت توزیع نیروی برق تلاش می‌کند که هم‌اکنون کمترین مشکل برای صنعتگران وجود داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مصرف برق شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج کاملاً از مصارف دیگر، منفک و مستقل شده است و اجرای این برنامه در سایر شهرک‌ها هم در فاز اجرایی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار