معاون عمرانی استانداری خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 330 پروژه تا پایان دهه فجر در استان /تونل دوم آزادی در مسیر ایلام _ سرابله احداث می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در دهه فجر امسال 330 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی با 780 میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.
کد خبر: ۷۱۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در جمع تعدادی از خبرنگاران استان با اشاره به احداث تونل دوم آزادی در مسیر ایلام _ سرابله  در آینده نزدیک گفت:  این طرح  500 متر پایین تر از تونل شماره یک آزادی اجرا خواهد و در طول 3 کیلو متر احداث می شود  .

وی ادامه داد: این پروژه به منظور تسهیل در تردد خودروها، کاهش آمار تصادفات ، حذف پیچ های حادثه خیز و رضایت مردم منطقه اجرا خواهد شد و کار مطالعاتی و نقشه کشی آن انجام شده و  طراحی آن آماده  پیمان است .

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه موضوع سد چناره در چرداول   مطالبه به حق مردم منطقه می باشد افزود: این طرح به صورت ویژه و ماهیانه در دست پیگیری است تا حدودی برخی از موانع آن مرتفع و یکسری تغییرات نیز در طراحی آن ایجاد شده که امیدواریم با رفع موانع کلان به زودی عملیاتی شود.

وی به وضعیت راه های استان اشاره کرد وگفت:126 کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده که اجرای 470کیلومتر بزرگراه  نیز در سطح استان در دست اقدام است  . 

کرمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص  علت خرابی و آسیب دیدگی برخی از محور تازه احداث شده بزرگراه ایلام به مهران بیان داشت :در مسیر های احداثی در مرحله نهایی  باید دو لایه آسفالت انجام شود ،ولی به علت اینکه در این  جاده عملیات به صورت  مقطعی است و پیش از تکمیل نهایی زیر بار ترافیک می روند شاهد این خرابی ها و آسیب دیدگی ها هستیم و این مشکل تا اربعین سال آینده رفع خواهد شد .

وی با توجه به توافق استانداری با وزارت راه و شهرسازی برای به پیمان گذاشتن مسیر راه آهن اسلام آباد - ایلام افزود: کلنگ زنی راه آهن ایلام از مهمترین برنامه های در دست اقدام مدیریت ارشد استان است که به صورت هفتگی موضوع آن پیگیری می شود ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
آقایون مسئولین که از داخل سرابله میگذرید یه نگاه به خیابان های این شهر بندازین دیگه روستاها هم اینگونه نیستندمردم وماشین ها روبیچاره کردن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار