دادستان شهرستان بویین زهرا:

بستر و حریم رودخانه ها رفع تصرف می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا گفت: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند.
کد خبر: ۷۳۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 29 April 2019

بستر و حریم رودخانه ها رفع تصرف می شود

به گزارش تابناک قزوین، سعید اقبالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به شدت بارندگی های در سال جاری گفت: بدون تردید بارندگی های اخیر رحمت و عنایت  خداوند به مردم و کشور ما بوده است.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکل ما دست اندازی و تصرف بستر و حریم رودخانه ها از سوی افراد است چرا که همین دست اندازی ها موجب جاری شدن سیل و طغیا ن رودخانه ها شده است.

 

دادستان شهرستان بویین زهرا تاکید کرد : متاسفانه در شهرستان بوئین زهرا نیز شاهد دست اندازی به بستر و حریم رودخانه های فصلی در بخش های مختلف هستیم.

 

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس معظم قوه قضاییه با متخلفین به حریم و بستر رودخانه ها برخورد خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان بوئین زهرا رفع موانع و تصرفات بستر و حریم رودخانه های شهرستان را از برنامه های دادستانی دانست و گفت: به کلیه متصرفین به حریم و بستر رودخانه ها هشدار می دهیم که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع تصرفات خود در بستر و حریم رودخانه اقدام کنند درغیر اینصورت با استفاده از اختیارات قانونی با متخلفان به شدت برخودرد خواهد شد.

 

سعید اقبالی در پایان تصریح کرد: اگر حریم و بستر رودخانه ها رها سازی شود و در مسیر طبیعی رودخانه موانعی وجود نداشته باشد بارندگی ها خسارت کمتری را موجب خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار