منطقه ویژه اقتصادی جهرم گامی برای رونق اقتصاد

مناسب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم گزینه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۷۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 11 July 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم ، ظرفیت‌های اقتصادی جهرم در حوزه کشاورزی و صنایع تکمیلی، دسترسی و همجواری با استان‌های دیگر ، نزدیکی به فرودگاه و اخذ مجوز بندر خشک را از مزیت‌های راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم دانست.
پیام فخرو افزود: دسترسی آسان این منطقه به بازار‌های مصرفی کشور و برند بودن بسیاری از محصولات تولیدی این منطقه در سطح ملی و بین المللی از دیگر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم است که توسعه و توجه منطقه ویژه اقتصادی را در شهرستان جهرم پیش از پیش مهم نشان می‌دهد.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی ، محدوده‌ای خارج از سرزمین اصلی است که ورود کالا، مواد اولیه و تجهیزات بدون تشریفات گمرکی در آن انجام می‌شود.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: کاهش تعرفه ورودی مواد اولیه معادل ارزش افزوده برای ورود به سرزمین اصلی، معافیت مالیات بر درآمد از زمان شروع بهره برداری واحد صنعتی در مناطق و شهرک‌های صنعتی، ورود ماشین آلات خطوط تولیدی خارجی معاف از پرداخت هرگونه حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده معافیت پیمانکاران و بازرگانان فعال در منطقه ویژه اقتصادی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و دارابودن قانون کار خاص در مناطق ویژه بخشی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار