تقدیر

تقدیر از همکاری بی شائبه گروه مهندسی ۴۲ قدر در سیل اخیر استان

آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از گروه مهندسی ۴۲ قدر از زحمات و همکاری‌های بی شائبه این عزیزان در سیل اخیر استان قدردانی کرد
کد خبر: ۷۶۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 05 August 2019

 تقدير از همكاري بي شائبه گروه مهندسي 42 قدر در  سيل اخير استان

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خلیج فارس و مقابله با قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا و انگلیس  نشان دهنده پیشرفت و توان علمی و مهندسی کشورمان است.

وی بیان کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکایی در حریم ایران اقدامی بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیاری دیگر از اقدامات انجام شده توسط این نهاد  گنجینه‌های ارزشمندی هستند.

آقازاده  گفت:  پایداری نظامی در تثبیت جایگاه سیاسی و دفاعی  و تقویت پایه‌های امنیت کشور  نقش مهمی دارد.

وی افزود:امروز  ایران اسلامی روند اقتدار را بخوبی طی می‌کند و کسانیکه خواب تحریم را برای ایران دیده اند باید بدانند که این کشور در حال توسعه است و نه تنها توانایی تامین نیاز‌های خود را دارد بلکه  در آینده دیگر کشور‌ها  نیز به ما نیازمند می‌باشند.

استاندار مرکزی ابراز کرد: گروه مهندسی ۴۲ قدر در استان مرکزی سابقه درخشانی دارد و توانسته است در عرصه‌های مهندسی و دفاعی اقدامات موثری را به ویژه در مناطق مرزی کشورمان  به انجام برساند.

آقازاده گفت: در سیل اخیر فروردین ماه ۹۸ گروه مهندسی ۴۲ قدر  با حضور به موقع، خودجوش و  با بسیج نیرو و تجهیزات مانع  از بروز خسارت‌های غیر قابل جبران در استان شد.

وی ادامه داد: در زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه نیز حضور بسیج و سپاه مایه دلگرمی مردم بود که اقدامات این عزیزان بویژه در بازسازی اماکن عمومی و مسکونی کرمانشاه شایسته تقدیر است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: توسعه و عمران از اولویت‌های مهم کشور است که گروه مهندسی ۴۲ قدر در این زمینه نقش مهمی داشته است.

گفتنی است استاندار مرکزی با اهدای لوح از فرمانده گروه مهندسی  و  فرمانده گردان عملیات آن گروه به منظور همکاری در سیل فرودین ماه ۹۸ تقدیرکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار