امحای کوره های زغال در رستم

کوره های زغال غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و امحاء شد.
کد خبر: ۷۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 08 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:سید بهاالدین سادات در خصوص جزییات این عملیات افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم کوره های زغال غیر مجاز در روستاهای «دودک وآبراهه» شناسایی و در این راستا افراد متخلف دستگیر وبه دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این عملیات اظهار داشت: متخلفین با قطع و قطعه قطعه کردن درختان جنگلی بلوط و تبدیل آن به زغال اقدام به حمل آنها به شهرستانهای همجوار می کردند.

وی همچنین در ادامه از انجام عملیات دیگری در راستای برخورد با متجاوزان و سودجویان اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو سواری حامل چوب درختان جنگلی در محور مواصلاتی یاسوج به شهرستان رستم توقیف و مقدار یک هزار و ۲۵۰ کیلوگرم چوب قاچاق جنگلی از متخلفان کشف وضبط شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری رستم افزود: این عملیات نیز با تلاش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و همکاری افراد محلی انجام و محموله چوب قاچاق شناسایی و متخلفان پس از ساعتها تعقیب و گریز و تلاش فراوان برای خروج از صحنه تخلف در محور یاسوج به رستم در دام نیروهای منابع طبیعی گرفتار شدند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و ارجاع متخلفان به مراجع قضایی خودروهای توقیف شده در این عملیات به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار