آغاز ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان

قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از آغاز نام‌نویسی تکمیل ظرفیت این مرکز در دو مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 24 November 2019

علی بردیده اظهار کرد: نام‌نویسی در دو مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته آغاز شده است و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته شامل معماری داخلی، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مشاوره، آموزش زبان انگلیسی و زبان و ادبیات انگلیسی است.

قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: همچنین حسابداری، مهندسی اجرایی عمران، معماری، مهندسی نرم‌ افزار، مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندسی الکترونیک و مهندسی برق، رشته‌های تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته هستند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام حضوری انجام می‌شود، به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام اشاره کرد و گفت: اصل یا گواهی موقت دیپلم و کپی آن برای متقاضیان کارشناسی پیوسته و مدرک کاردانی برای متقاضیان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته لازم است. ریز نمرات دیپلم و کاردانی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و یک قطعه عکس، از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام است.

بردیده بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ روزهای شنبه تا چهارشنبه به اداره آموزش موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان واقع در اهواز، پردیس، انتهای بلوار اصلی، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.mjdkh.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار