نهبندان قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان جام کرامت خراسان‌جنوبی شد

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان جام کرامت استان تیم شهرستان نهبندان بر سکوی قهرمانی ایستاد
کد خبر: ۸۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 22 August 2015

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان جام کرامت استان تیم شهرستان نهبندان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

حسن گلکار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی یک دوره مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان خراسان جنوبی جام کرامت به میزبانی شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 57 کشتی‌گیر در 10 وزن از شهرستان‌های نهبندان، بیرجند، قاین، فردوس، سربیشه و اسلامیه در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی نهبندان به مصاف حریفان رفتند.

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی با اشاره به 41 دیدار ورزشکاران روی تشک قهرمانی مسابقات تصریح کرد: تیم کشتی شهرستان نهبندان بر سکوی قهرمانی ایستاد، بیرجند نایب قهرمان شد و قاین در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

گلکار یادآور شد: در وزن 42 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی خراسان جنوبی میثم اردونی از نهبندان قهرمان شد، در وزن 46 کیلو گرم دانیال آهنی از بیرجند بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا نوری از بیرجند رتبه نخست را کسب کرد، در وزن 54 کیلوگرم زمان اقلیما از اسلامیه در جایگاه نخست ایستاد، در وزن 58 کیلوگرم مهدی محمد علی‌پور از نهبندان مقام برتری را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 63 کیلوگرم این دوره از مسابقات محسن میری از قاین قهرمانی را بدست آورد، در وزن 69 کیلوگرم علی عاطفه دوست از نهبندان در جایگاه نخست ایستاد، در وزن 76 کیلوگرم وحید برزگر از بیرجند رتبه برتری را کسب کرد، در وزن 85 کیلوگرم محمد کدخدایی از بیرجند مقام نخست را از آن خود کرد و در وزن 100 کیلوگرم امیر حسین زال از اسلامیه قهرمان شد.

نفرات برتر هر وزن مسابقات کشتی قهرمانی خراسان جنوبی جام کرامت به نمایندگی از خراسان جنوبی دی ماه امسال در مسابقات قهرمانی کشوری که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود شرکت می‌کنند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار