استخر سرپوشیده شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار فردوس از افتتاح ۴۳ پروژه با اعتبار ۲۲۵ هزار و ۸۳۸ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده فردوس از مهم‌ترین این پروژه‎ها است.
کد خبر: ۸۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 22 August 2015

محمدرضا رجبی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به اهم پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت، اظهار داشت: فاز نخست روکش آسفالت محور فردوس بجستان به طول 30 کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اعتبار هزینه شده 110 هزار میلیون ریال از پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: تکمیل و تجهیز ساختمان بخشداری مرکزی فردوس با زیربنای 503 متر مربع و عرصه 4 هزار مترمربع از دیگر پروژه‌های این هفته است که اجرای آن به صورت امانی توسط فرمانداری شهرستان فردوس با اعتبار 3 هزار و 670 میلیون ریال بوده است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: افتتاح ساختمان جدید بانک صادرات با عرصه 360 متر مربع و اعیان هزار و 440 متر مربع نیز در این هفته در دستور کار است که با اعتبار 27 هزار و 500 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

رجبی‌مقدم با بیان اینکه تولید کود آلی بنتونیت دار با ظرفیت تولید سالانه 5 هزار تن کود آلی بنتونیت دار با اعتبار 30 هزار و 500 میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تکمیل استخر سرپوشیده فردوس نیز با هزار و 600 متر مربع زیربنا و با اعتبار 13 هزار و 150 میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار فردوس گفت: کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای سرند و بیدسکان با مشخصات فنی اجرای 24 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار درون شهری به ظرفیت هزار متر مکعب در ساعت، نصب 260 انشعاب با 17 هزار میلیون ریال اعتبار نیز از دیگر پروژهای هفته دولت در شهرستان فردوس است.

رجبی‌مقدم با اشاره به 43 پروژه قابل افتتاح در شهرستان فردوس در هفته دولت بیان کرد: این پروژه‌ها با میزان اعتبار دولتی 225 هزار و 838 میلیون ریال و سرمایه‌گذاری 37 هزار و 549 میلیون ریال در بخش‌های مختلف خدمات، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری، گازرسانی، کشاورزی، آب و فاضلاب و برق است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار