۱۸ دستگاه خودرو در ایوان توقیف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۱۸ دستگاه خودرو در این شهرستان توقیف شدند.
کد خبر: ۸۳۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 12 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، تعداد ۱۸ دستگاه خودرو که رانندگان آنها به رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بی توجه بودند توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند و تعدادی دیگری خودرو نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت موجود و جهت حفظ سلامت عمومی متأسفانه تعداد معدودی از رانندگان بدون توجه به قوانین وضع شده و توصیه کارشناسان بهداشت اقدام به تردد و مسافرت غیر ضرور می‌نمایند که با این کار سلامت خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند و سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کنند لذا پلیس با استفاده از ظرفیت و اختیارات قانونی با متخلفین و تهدیدکنندگان سلامت آحاد جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

عالی پور بیان کرد: خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان خلافی داشته باشند ضمن اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی یادآور شد: امنیت و سلامت مردم اولویت اول پلیس است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند ورودی‌های شهرستان به شدت و با جدیت کنترل می‌شود و صرفاً به خودروهایی که مجاز به تردد می‌باشند مجوز تردد داده می‌شود و رانندگانی که به قوانین و مقررت وضع شده را رعایت نکنند اعمال قانون می‌شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار