سهم 70 درصدی خیران در طرح های مدرسه سازی

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: 70 درصد طرح‌های مدرسه‌سازی و تکمیل فضاهای آموزشی نیمه‌تمام استان باکمک نیکوکاران انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 13 May 2020

فریدالدین عبدیزدان افزود: خیران نیک‌اندیش و مدرسه‌ساز استان در سال گذشته با توجه به مشکلات عدیده‌ای اقتصادی در کشور محکم‌تر از قبل پا به میدان گذاشتند و ۱۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های مدرسه‌سازی هزینه کردند.

 وی طرح‌های مردمی و مشارکتی را ۳۳۴ طرح ذکر کرد که بیش از ۷۰ درصد طرح‌های مدرسه‌سازی استان را شامل می‌شود.

عبدیزدان افزود: از این تعداد ۲۱۳ پروژه در حال انجام است که تعدادی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و مابقی در سالجاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان افزود: در مجموع در سال گذشته ۸۸ پروژه با ۵۳۱ باب کلاس با همکاری و مشارکت نیکوکاران مدرسه‌ساز اصفهان تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

وی یادآور شد: خیران به طور متوسط سالانه ۳۵۰باب کلاس درس احداث و به آموزش و پرورش تحویل می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان افزود: بیشتر فضاهای آموزشی ساخته شده توسط خیران در سال‌های اخیر برمبنای نیازهای آموزشی مناطق و با معماری اصیل ایرانی صورت گرفته است.

وی از خیران به عنوان الگوهای فرهنگی جامعه یاد و اضافه کرد: این افراد که همگی از اقشار متمول جامعه نیستند با گذشت مال خود در راه اعتلای فرهنگی و آموزشی جامعه گام برمی‌دارند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود : در سال ۹۹ نیز میزان تعهد خیران مدرسه ساز استان به  ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار