اعمال قانون 1600 راننده هنجارشکن در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی 3 روز گذشته بیش از یک هزار و 600 راننده هنجارشکن در سطح استان مورد اعمال قانون قرار گرفته و وسیله نقلیه آن‌ها به پارگینگ منتقل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 02 June 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن در استان اظهار داشت: هم اکنون در حال اجرای طرح موثری برای برخورد با رانندگان هنجارشکن در سطح استان اصفهان هستیم، به گونه‌ای که طی 3 روز گذشته بیش از یک هزار و 600 راننده هنجارشکن در سطح استان مورد اعمال قانون قرار گرفته و وسیله نقلیه آن‌ها به پارگینگ منتقل شده است.

وی ادامه داد: خودروهایی وجود دارند که شبانه با سرعت‌های غیرمجاز در بزرگراه‌های استان تردد می‌کنند که در این راستا پلاک این خودروها توسط دوربین‌های پلیس راهور ثبت و بدون شک در کمتر از 24 ساعت با راننده خاطی برخورد قانونی انجام و طبق دستور قضایی خودرو حداقل به مدت 2 هفته توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون مصادیق هنجارشکنی تصریح کرد: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد (زنون)، جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت ارتفاع خودرو، شیشه دودی، خودروهای فاقد پلاک و یا دارای  پلاک مخدوش و پوشش پلاک، ایجاد هرگونه آلودگی صوتی و آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، انسداد راه و همچنین حمل حیوانات داخل خودرو از مصادیق هنجارشکنی محسوب می‌شوند.

وی افزود: استفاده از لامپ‌های غیراستاندارد و شیشه دودی شامل جریمه 51 هزار تومانی شده و در صورت استفاده از جک‌های پنوماتیک و تغییر در وضعیت ارتفاع خودرو، وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد و در صورت برگرداندن وضعیت خودرو به حالت استاندارد با دستور دادگاه ترخیص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار