سینما‌های اصفهان از اول تیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی مشروط به رعایت دستور‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت از اول تیر می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 19 June 2020
محمدعلی جعفری افزود: همه سینما‌های اصفهان اقدام‌های لازم برای بازگشایی سالن‌های سینمایی را انجام داده اند و دستور‌های لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به آن‌ها ابلاغ و پیگیری شده است.
وی با اشاره به خسارت سنگین وارده به سینما‌های استان به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، افزود: هنوز درباره اینکه آیا بلیط‌های سینما نیم بها به فروش برسد تصمیم قطعی گرفته نشده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه لازم است هنگام ورود و خروج تماشاچیان و حضور در سالن انتظار، فاصله‌گذاری ایمن رعایت شود و در دسترس بودن مایع ضدعفونی کننده برای مراجعه‌کنندگان الزامی است گفت: ضد عفونی کامل سینما و سالن‌ها طبق دستورالعمل اعلامی وزارت بهداشت هر روز یک بار الزامی است و بوفه‌های سینما موظف به رعایت موازین بهداشتی هستند و مجاز به عرضه مواد غذایی، تنقلات و نوشیدنی به‌صورت فله نیستندو استفاده از دستکش و ماسک در محیط سالن‌های سینمایی برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما حدود سه میلیارد تومان خسارت و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عدم النفع به بخش سینمایی استان اصفهان وارد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار